Selamat datang

Assalamualaikum.

Akhirnya dapat jugak buat blog. Walaupun rasa macam dah ketinggalan tapi aku nak buat jugak.
Agak simple blog aku ni tapi memuaskan hati aku.
Aku buat blog ni saja² je. Actually aku tak tahu nak tulis apa.

Memandangkan ni kali pertama aku tulis blog so aku nak kenalkan diri sikit.
Nama aku liyana. Seorang gadis yang berumur 15 tahun.
Aku ni kakak tapi semua orang fikir aku ni adik.
Hanya kerana badan aku yang kecik daripada adik aku tu.

Aku cakap dengan adik 'kesayangan' aku, aku buat blog dia boleh ketawakan?
Apakah perasaan?
Aku pun tak tahu apa yang kelakar sangat sampai dia ketawa macam langsuir.
I dont care what she thought janji aku dah dapat buat blog.
Okey itu je yang terlintas dekat benak fikiran aku ni. Cauw dulu.


Note: Hulurkan tangan, lemparkan senyuman salam perkenalan.

Comments

Popular posts from this blog

Keputusan PMR